wtorek, 26 lipca 2016

Nagłówki - moje rady.

Na 2000 wyświetleń postanowiłam napisać ,,Historię Nagłówków''. Pokażę w niej zmiany wyglądu tego bloga, dodam kilka rad o projektowaniu nagłówków.

Na samym początku wiedziałam tylko, że istnieje taki program jak pizap. Posiada on dosyć mało funkcji, a ja wtedy miałam jeszcze mniej doświadczenia niż teraz. Myślałam, że napisy można tworzyć tylko przy pomocy naklejek, nie miałam pojęcia, że jest takie coś jak rozdzielczość, i tym sposobem powstało takie coś

Później, dalej na starym blogu, chyba to było z okazji 500 wyświetleń znowu postanowiłam go zmienić. Wtedy już w pizapie odkryłam czcionki. 

Ten nagłówek dalej tam jest...

Gdy założyłam ,,Świat Zanki'', postanowiłam, że cały będzie ,,galaxy''. W tle znajdowało się zdjęcie jakiejś galaktyki, na nagłówku - też, tylko że z napisem.

Skończyły się czasy pizapa. Odkryłam picmonkey. Uradowana licznymi możliwościami stworzyłam taki nagłówek, jednak mimo wszystko dziś wydaje mi się nieestetyczny. 

Później wreszcie nauczyłam się robić (moim zdaniem) ładne nagłówki. 


I jeszcze kilka rad:

1. W programie picmonkey rozdzielczość nagłówka na blog wynosi 1500 na 400

3. Jeśli chcecie dodać jakiś rysunek, najlepszy jest format png.

4. Moim zdaniem im skromniejszy nagłówek, tym ładniejszy. 

5. Ważne jest też dopasowanie nagłówka do tła, kolorystyki bloga i czcionki, w jakiej wyświetlane są posty.

Podobają Wam się takie posty? 

                                                                                                                       Zanka

Ps. A kolejne posty (5) już się piszą :) 

Ps. (2) Zapraszam na wattpada, na moje fanfiction z Krainy Lodu tu!!!








1 komentarz:

  1. Przydatne rady, u mnie na blogu z tym nagłówkiem to jakaś kicha :D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń