poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Zaczynam wszystko od nowa.

Teraz chyba nie mogłabym nazwać tego bloga ,,Światem Zanki''. To już nie jest mój świat, moje miejsce w internecie. Próbowałam upodobnić się do typowych, normalnych blogów, zdobyć jak największą liczbę czytelników, chciałam, żeby mój blog stał się popularny. Po co? Nie wiem już sama. Zaczynam od nowa, tym razem postaram się pokazać, jaka jestem naprawdę. Myślałam nad założeniem nowego bloga, jednak w końcu postanowiłam, że dalej będę tu pisać. Więc oto ,,pierwszy''' post na nowym Świecie Zanki.

Kim jestem?
To pytanie, zadawane już od bardzo dawna przez filozofów tylko wydaje się łatwe. Prościej powiedzieć, czy raczej napisać kim nie jestem. Na pewno nie jestem kimś normalnym. Chociaż mogę się taka wydawać. Myślę, że Ty też:
-należysz do królestwa zwierząt
-i do gromady ssaków
- pewnie jesteś też przedstawicielem gatunku Człowiek Rozumny
-i przypuszczam, że mieszkańcem planety Ziemia.
Tak samo jak ja...

A teraz co mam
Nie, nie mam zamiaru przechwalać się rzeczami, kolekcjami itd. Mam trzynaście lat, mam zwariowane i trochę dziwne zainteresowania, jak Kraina Lodu albo Broadwayskie musicale (w szczególności Wicked), ale też niektóre bardzo pospolite, jak na przykład książki albo muzyka rockowa. Mam też wielką nadzieję, że będziecie czytać tego bloga mimo wszystkich zmian.

                                                                                                                     Zanka

Ps. I postaram się pisać dłuższe posty : )

2 komentarze:

  1. Zmiany... swego czasu też miałam 'blogowy kryzys'. Zaczęło mnie męczyć to o czym pisałam i straciłam do tego chęci. Cieszę się, że nie odchodzisz oraz że będziesz sobą. Bardzo lubię Ciebie i Twojego bloga i cóż mogę dodać... POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń