poniedziałek, 14 marca 2016

500 wyświetleń= 25 faktów o mnie

500 wyświetleń ! Jestem szczęśliwa !

A teraz fakty :
1.Mam na imię Zuzanna
2. Ale i tak każdy mówi na mnie inaczej- Zanka, Zonka, Zuzu, czasem Zuzu Pets : )
3.Jestem pesymistką
4.Chodzę do 1 klasy gimnazjum
5.Nie lubię gdy na dworze jest słonecznie i ciepło.
6. Mieszkam na Śląsku.
7.Lubię grać w Minecrafta.
8. Uwielbiam teatr.
9.Zawsze jestem sobą.
10. Lubię styl boho.
11.Uwielbiam glany. 
12.Jestem harcerką ( od miesiąca : )
13 to moja ulubiona liczba
14. Lubię Igrzyska Śmierci
15.Moje ulubione cukierki to Fresh and Lemon z Wawela, niestety już ich nie produkują: (
16.W szkole mamy klasowego chomika, nazywa się Geralt.
17.Lubię sowy
18.Poza Krainą Lodu, lubię wiele innych filmów Disneya- Zwierzogród, W głowie się nie mieści, Czarownica itd.
19 Czekam na film Wicked.
20.Uwielbiam świece zapachowe !
21. Gdy miałam kilka lat, uwielbiałam film ,, Barbie.Księżniczka i żebraczka ''
22- kiedyś miałam taki numer w dzienniku.
23.Mieszkam na wsi.
24. Nie lubię biegać.
25.Na pierwsze półrocze w tym roku miałam średnią 5,21,  na koniec szóstej klasy- 5,90

I to tyle : )

                                                                                                           Zanka

3 komentarze: