niedziela, 11 września 2016

Moy 5 - recenzja

Dokładnie nie wiem kiedy, ale niedawno była premiera gry ,,Moy 5''. Jest ona, moim zdaniem lepsza niż pozostałe cztery razem wzięte. Znajduje się w niej dużo więcej opcji, gier, innych głupotek.

Wygląda jak Dain? Jeśli tak, to dobrze : )

Można oczywiście zmienić jego strój, fryzurę, kolor oczu.

Ogródek przed domem. Specjalnie zmieniony, żeby wyglądał bardziej ,,Deltorowato''.

Minigry. Nie, to nie wszystkie, jest jeszcze dużo więcej...

Oto niektóre z nich. 

Czy tylko mi te drzewa przypominają Puszcze Milczenia?

Kolejny level : ) 

Podsumowując, uważam, że warto zainstalować tą grę. Jest darmowa, można ją pobrać nawet na mój telefonie (na którym nie działa większość aplikacji, między innymi słynne Pokemon Go). Niestety zajmuje dosyć dużo pamięci w telefonie, więc musiałam usunąć kilka innych gier... Jednak warto!

Podobają Wam się tego typu posty? Proszę, napiszcie, naprawdę mnie to ciekawi.

                                                                                                                              Zanka

1 komentarz:

  1. super to wygglada zapewne swietna apka jak nie ma sie co robic, bo mi do tego tylko sluza gry :D

    OdpowiedzUsuń