sobota, 18 czerwca 2016

Moja dzisiejsza wycieczka

Jako że dziś sobota, postanowiłam pojechać do Katowic. Byłam w wielu różnych sklepach, w Galerii Katowickiej i Silesii. Niektóre rzeczy są tam naprawdę ładne i warte kupienia, oto kilka przykładów :
       
                                                                  Słoik ze słomką
Można kupić w Duce. Cena 14,99, dostępny w trzech wersjach kolorowych- oprócz zielonej jeszcze żółta i niebieska. Moim zdaniem warto kupić, bardzo praktyczny i ładny

Cukierki z U.S.A.
Nie,niestety nie byłam w Stanach : (  Jednak w sklepie ,,Kuchnie Świata'' w Galerii można znaleźć mnóstwo zagranicznych słodyczy, m.in te cukierki. Jak nazwa nie wskazuje, wcale nie są aż tak kwaśne, ale za to faktycznie wydają się zimne, jakby lód. Bardzo dobre orzeźwienie. Cena dosyć duża, aż 7,50 zł., jednak warto.

Pocky
Pocky to paluszki oblane polewą, w tym przypadku czekoladową, wymyślone i bardzo popularne w Japonii. Bardzo dobre, mimo swojej ceny 7 zł. Kupiłam też w ,,Kuchni Świata''

Nie, to nie naszyjniki. 
W Claire's przeceny- kup 2 rzeczy do włosów, trzecią dostaniesz gratis.Więc kupiłam. Niestety zdjęcie nie pokazuje wianka z czarnymi kwiatkami ani dwóch ,,rzeczy do powieszenia na głowie'' ( naprawdę nie wiem, jak to nazwać ) dokładnie, za co przepraszam. I w ogóle bardzo przepraszam za słabą jakość zdjęć- robiłam je telefonem. 

Później, w Mikołowie poszłam na Wegepiknik. Było tam mnóstwo stoisk, bardzo dobry deser z nasion chia i ulotki, które są tak ładne, że aż wstawię zdjęcie.

Wiem, że zdjęcia mogą być krzywe, zbytnio naświetlone, źle zrobione itd. , ale nie przywykłam do fotografowanie telefonem. Podobają się Wam tego typu posty ? 

                                                                                                                            Zanka

Ps. Oto naprawdę piękna piosenka, która nie wiem czemu kojarzy mi się z ,,Więźniem Labiryntu''. Chcecie post na temat tej książki ?

                             











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz